Skin Care Tips at Home | Skin Care Products | Best Skin Care Routine

Skin Care Tips at Home. how to get fair and glowing skin at home in 7 days. Night skincare routine home remedies. dry skin care tips at home. how to get spotless skin naturally at home.

Skin Care Tips at Home

بغیر میک اپ کے چہرے پر چمک آئے گی، ماہرین کے ان بیوٹی ٹپس پر عمل کریں۔

لڑکیاں اپنی جلد کو بے عیب اور خوبصورت بنانے کے لیے بہت پیسہ خرچ کرتی ہیں۔ لیکن اگر آپ کچھ گھریلو ٹوٹکے آزمائیں تو آپ کی جلد کو کسی مہنگی مصنوعات اور علاج کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

چہرے کی رنگت خراب ہو جائے تو لڑکیاں پریشان ہوجاتی ہیں۔ ہر لڑکی چاہتی ہے کہ اس کا چہرہ بے عیب، منصفانہ اور چمکدار ہو۔ لیکن دھول مٹی اور بڑھتی ہوئی آلودگی کی وجہ سے چہرے کی رنگت کو برقرار رکھنا بہت مشکل ہو جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ان دنوں لاک ڈاؤن کی وجہ سے لوگوں کا
اسکرین ٹائم بھی بہت بڑھ گیا ہے جس کی وجہ سے لیپ ٹاپ سے نکلنے والی مہلک شعاعیں جلد کو اندر سے خراب کر دیتی ہیں۔
اگر آپ بھی اپنے چہرے پر مہاسوں، ٹیننگ اور جھائیوں کی وجہ سے پریشان ہیں اور چہرے کی چمک واپس لانا چاہتے ہیں تو ماہرین کا مشورہ آپ کے لیے بہت مددگار ثابت ہوسکتا ہے۔ جی ہاں، این بی ٹی نے اپنے قارئین کے لیے کچھ بیوٹیشنز سے بات کی ہے، جو آپ کو ایسے بیوٹی ٹپس دیں گے، جنہیں آزما کر آپ اپنی جلد کو دوبارہ چمکدار اور صحت مند بنا سکتے ہیں۔

کچا آلو

آلو کے استعمال کے ساتھ ناشتہ سیاہ دھبوں، رنگت اور ٹیننگ کا مسئلہ دور کرتا ہے۔ یہی نہیں، اگر آپ کی جلد سے چمک ختم ہو جائے تو بھی آلو کا فیس ماسک بہت مفید ہے۔
کچے آلو کو پیس کر اسکرب کی طرح چہرے پر لگائیں۔ پھر دوسرے دن کچا دودھ لگائیں۔ اس سے جلد کے دھبے ہلکے ہو جاتے ہیں۔ کٹی ہوئی کھیرا جلد کی صفائی اور ٹننگ کرتا ہے۔

ناریل پانی

جلد کے داغ دھبے دور کرنے کے لیے ناریل کا پانی بہت موثر ہے۔ ناریل کے پانی میں ایک چمچ شہد ملا کر آئس ٹرے میں ڈال کر فریز کر لیں۔ پھر روزانہ ایک ٹکڑا نکال کر ہلکے ہاتھوں سے چہرے پر لگائیں۔ 10 منٹ بعد پانی سے دھو لیں۔ ناریل کے پانی میں کیراٹین ہوتا ہے جو جلد کی اوپری تہہ کو ہٹا کر نئی جلد تیار کرتا ہے۔
ناریل کا تیل اور کافور کی دھول مٹی، آلودگی جلد پر مہاسوں اور پھوڑوں کا باعث بنتی ہے۔ ایک کپ کافور کو ناریل کے تیل میں ملا کر اچھی طرح بلینڈ کریں۔ ہلکے ہاتھوں سے مساج کرکے چہرے پر لگائیں۔ 10 منٹ بعد پانی سے دھو لیں۔ روزانہ صبح کچے دودھ سے چہرے کی صفائی کرنے سے داغ دھبے دور ہوجاتے ہیں۔ اس علاج کو ایک مہینے تک متبادل دن آزمائیں۔

ملائی اور ہلدی

ایک چمچ دودھ کی کریم میں ایک چٹکی ہلدی پاؤڈر اور 1/4 چائے کا چمچ عرق گلاب ملا کر ہلکے ہاتھوں سے چہرے پر سرکلر موشن میں رگڑیں۔ پھر ایسے ہی چھوڑ دو۔ بیس منٹ بعد چہرے کو نیم گرم پانی یا تازہ پانی سے دھو لیں۔ دو ماہ تک روزانہ ایسا کرنے سے رنگت صاف ہو جائے گی اور داغ دھبے بھی دور ہو جائیں گے۔

پھلوں کے پیک کا باقاعدگی سے استعمال

کریں۔پھلوں میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو نہ صرف جلد کو ہائیڈریٹ کرتے ہیں بلکہ داغ دھبوں کو بھی ہلکا کرتے ہیں۔ فروٹ پیک کے لیے پکے ہوئے پپیتے میں آدھا پکا کیلا، آدھا چائے کا چمچ شہد ملا کر روزانہ صبح اور رات سونے سے پہلے چہرے پر لگائیں۔ 20 منٹ بعد پانی سے دھو لیں۔ مہینہ بھر لگاتار لگانے سے داغ دھبے دور ہو جاتے ہیں۔ چہرے پر چمک بھی ہے۔

پارلر جانے کا وقت نہیں، گھر بیٹھے اس طرح خوبصورتی کو نکھاریں۔

کام کرنے والی عورت ہو یا گھریلو خاتون، کسی کے پاس اتنا وقت نہیں ہوتا کہ وہ روزانہ پارلر جا سکے۔ اس کے علاوہ، یہ معلوم نہیں ہے کہ پارلر میں استعمال ہونے والی مصنوعات کتنی محفوظ ہیں۔ اس کے علاوہ لاگت بھی زیادہ ہے۔ لیکن آپ ان مسائل سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔

اس کے لیے گھریلو اشیاء سے تیار کردہ قدرتی فیس ماسک کو آزمائیں۔ ان چیزوں کے نہ تو کسی قسم کے سائیڈ ایفیکٹ ہوں گے اور بدلے میں بہت زیادہ فائدے ہوں گے۔

ٹماٹر کا استعمال

ٹماٹر میں اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو جلد کو غذائیت فراہم کرتے ہیں۔ ٹماٹر کو درمیان سے کاٹ کر دونوں ہاتھوں میں لیں اور چہرے پر سرکلر موشن میں گھماتے ہوئے کچھ دیر ہلکے ہاتھوں سے رگڑیں۔ پھر اسے 10 منٹ کے لیے چھوڑ دیں۔ اپنے چہرے کو صاف پانی سے خشک کریں اور موئسچرائزر لگائیں۔ یہی نہیں اگر آپ بھی بازار سے کئی پراڈکٹس لا کر سیاہ حلقوں کو دور کرنے کی کوشش کرتے کرتے تھک چکے ہیں تو اب ٹماٹر کے فیس پیک کو بھی آزمائیں۔ ٹماٹر سیاہ حلقوں کو کم کرنے میں بہت موثر ہے۔

شدید جلن سے بچنے کے لیے ان 3 چیزوں میں سے کوئی ایک چیز لگائیں، جلن کی حس فوراً دور ہو جائے گی۔

کسی بھی کریم، چہرے کا جیل یا تیل لگانے سے چہرے پر جلن کا مطلب ہے کہ یہ آپ کی جلد کے لیے موزوں نہیں ہے۔ لیکن اس شدید جلن سے فوری نجات کیسے حاصل کی جائے، یہاں جانیں۔

اگر آپ کو چہرے پر نئی کریم، لوشن، جیل یا سیرم لگانے کے بعد جلن یا خارش جیسی پریشانی ہو رہی ہے تو آپ کو سمجھ لینا چاہیے کہ یہ پراڈکٹ آپ کی جلد کے لیے موزوں نہیں ہے۔ ایسی حالت میں اسے اپنی جلد پر دوبارہ استعمال نہ کریں۔ اس کے علاوہ اس کے باہر لکھے ہوئے اجزاء کی فہرست پر ایک نظر ڈالیں۔ تاکہ آپ جان سکیں کہ کون سا مادہ آپ کی جلد پر مسائل پیدا کر رہا ہے۔ پھر مستقبل میں، اس اجزاء سے بنی جلد کی دیکھ بھال کی مصنوعات لینے سے گریز کریں۔

کچا دودھ فوری آرام دے گا۔

اگر جلد کی دیکھ بھال کرنے والی کسی بھی پروڈکٹ کے استعمال سے جلد میں جلن، خارش، کھنچاؤ یا تکلیف محسوس ہوتی ہے تو آپ کو فوری طور پر تازہ پانی سے چہرہ دھو کر صاف کرنا چاہیے۔ ذہن میں رکھیں کہ آپ فوری طور پر اپنے چہرے پر صابن یا فیس واش نہ لگائیں۔ کیونکہ ایسا کرنے سے جلد کے رد عمل کا خطرہ ہوتا ہے۔

پہلے اپنے چہرے کو تازہ پانی سے دھوئیں اور پھر فیس واش کا استعمال کریں۔ اس کے بعد روئی کی مدد سے کچے دودھ کو جلد پر لگائیں۔ دودھ کو 4 سے 5 تہوں میں لگائیں۔ یعنی ایک بار پھر اس پر اور دوبارہ اس پر۔ اس طرح دودھ لگانے سے آپ کی جلد کو فوری سکون اور ٹھنڈک ملے گی۔ اس کے ساتھ کاسمیٹک مصنوعات سے جلد پر الرجی بڑھنے کا خطرہ بھی کافی حد تک دور ہو جائے گا۔

فوری کولنگ کے لیے

جلد میں جلن کی صورت میں آپ اپنی جلد پر ایلو ویرا جیل فوری طور پر لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ کی جلد پر جلن کا احساس اتنا شدید ہے کہ آپ چہرے کو صاف کرنے کا سوچ بھی نہیں سکتے تو فوراً اپنی جلد پر ایلو ویرا جیل لگائیں۔ آپ کو فوری ریلیف ملے گا۔ اس کے بعد اپنے چہرے کو پانی سے دھو کر صاف کریں اور فیس واش کے بعد دوبارہ ایلو ویرا جیل لگائیں۔

اگر آپ کے گھر میں ایلو ویرا جیل نہیں ہے تو ایسی صورت میں آپ تازہ ایلو ویرا کے پتے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ ایلوویرا کو کاٹ کر اس کا جیل جلد پر لگائیں، یہ آپ کو فوری آرام دینے کا بھی کام کرے گا۔

عرق گلاب سے سکون ملے گا

اکثر گھروں میں گلاب کا پانی رکھا جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں جب بھی جلد پر کوئی تکلیف ہو یا کسی قسم کی جلن یا خارش ہو تو سب سے پہلے آپ عرق گلاب کا استعمال کر سکتے ہیں۔ کیونکہ یا آپ کی جلد کے خلیوں کو فوری ریلیف دیتا ہے، یہ جلد کو صاف کرنے کا بھی کام کرتا ہے۔ یعنی آپ نے جو پروڈکٹ لگائی ہے وہ فوراً پتلا ہوجائے گا جس سے آپ کی جلد پر جلن فوراً کم ہوجائے گی۔ اس کے بعد آپ اوپر کوئی دوسری اینٹی الرجک کریم لگا سکتے ہیں۔

Skin Care Tips at Home

Skin Care Tips at Home
Skin Care Tips at Home

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Scroll to Top